Garantie & Klachten

Dachique Fashion Essentials

Garantie & Klachten

Alle artikelen zijn vooraf gecontroleerd op eventuele beschadigingen en/of gebreken aan ritsen, hang en sluitwerk. Wij geven hier dan ook geen garantie op.  

Voor evenuele verkleuringen van de sieraden w.b.t. armbanden, kettingen, oorbellen zijn wij niet verantwoordelijk; deze kunnen ontstaan door de zuurgraad van de huid en gebruik van diverse toiletartikelen zoals parfums etc. 

Wij geven geen garantie op het verlies van stenen of verlies van onderdelen van ringen en/of armbanden. 

Uit hygienisch oogpunt geven wij op sjaals geen garantie. Sjaals zijn vooraf gecontroleerd en kunt u niet retourneren. 

Mocht het toch voorkomen dat u iets ontdekt wat niet zo hoort te zijn, dient u dit binnen 24 uur na ontvangst van het product aan ons kenbaar te maken.

Wij kijken dan graag met u mee naar een gepaste oplossing.

Indien er toch een klacht is raden we aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dachique.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

© 2016 - 2020 Dachique | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel